fridag.

Äntligen är skolan slut för veckan, eller ialf lektionerna, blir massa plugg i helgen men vad fan.
Ska snart iväg med mamma o köpa blommor, sen hem byta om och till jobbet. Ska iofs bli lite skönt att jobba, eftersom elin kommer vara där ett tag (hoppas jag) så vi kan snacka om lönen och om hur sommaren ser ut. Så om ni inte har något att göra ikväll får ni gärna komma upp till möllehässle och resturang kaktus för att hälsa på mig!

Sen imorrn ska jag träffa oskar en runda, jobba och plugga. På söndag ska jag vara med emma och sara :) :) och på kvällen är det hockey, final i VM. För fan Sverige, ni MÅSTE vinna ikväll. 22.30 kanal 6 ikväll, Sverige - Kanada. och redan 18.30 idag spelar >Finland - Ryssland. Ska bli spännande att se hur matcherna slutar, jag kommer dock bara att kunna se sverige matchen eftersom jag jobbar, men jag e glad endå :) Sen måste som sagt sverige vinna, för imorgon spelas matchen om 3'e pris 18.30. och jag jobbar då så den matchen missar jag. Men på söndag, då jääävlar ska VM-guldet till Sverige :D weheeeey.

Nej nu ska vi åka tror jag.

PUSSIPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0