godnatt.

Det blev ialf gjort lite på engelskan, psykologin får jag ta imorrn. Satte faktiskt alarmet på 6 så jag hinner upp och göra det innan skolan, hm det borde räcka med tiden. Men varför ska jag alltid vara ute i sista sekunden, ah så har det alltid varit när det gäller mig.

Ialf, torsdag imorgon sen helg ;D Ska iofs jobba både fredag och lördag, men det blir goa pengar :) Sen ska jag se om jag kan locka upp Sofie och Linnea dit en runda med så jag får lite sällskap, jag kan ju alltid muta med något ;P haha! En annan lite rolig sak om jobb, i fredags när elin också va där så sa hon att Bert Karlsson och Lotta Engberg spelar in något sommarprogramm nu, de ska typ åka runt i husbil genom hela sverige, och nu till helgen skulle de komma till oss :P Visst de kommer nog inte komma in o käka hos mig, men endå lite tufft, hade vatt skoj o se ifall bert verkligen är så ful i verkligheten som han e på tv ;) haha

Nej nu måste jag sova om jag ska orka lite imorgon. Klockan e snart 12 så.. och förhoppningsvis så får jag lite sömn inatt ialf.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0