h**a

jag måste bara få ut lite skit ur systemet.

Jag är så jävla trött på dig! Helt seriöst du sa en sak till mig och vi bestämmde att det skulle bli så, sen går du runt och anackar massa skit om mig till alla andra? Om DU vil mig något, är det så jävla jobbigt att komma och be om det själv då? Detta var en sak mellan dig och mig, jag sa som det var innan allt, du sa att det var okey. Sen nu hittar du på att det är mer du ska ha? Jag blir så jävla lack på dig. Jag ångrar att vi ens blev kompisar från början, jag ångrar att jag bjöd med dig, jag ångrar allt som har med dig och göra. För kompisar är något man ska ta vara på oh inte snacka skit om, men det har tydligen inte du fattat. Du kommer stå där helt jävla själv i slutet, när du har "förbrukat" alla och utnyttjad dom till max, för det är precis det du gör. Om du aldrig hade träffat mig, hade du inte haft någon alls idag, tänk fan på det! och visa lite jävla respet istället.  Och seriöst varför tror du det har blivit så utdraget? För att du komme rinte fram och ber mig om det PERSONLIGEN, är du så jävla feg eller vad handlar det om. Jag hoppas verkligen hela jävla världen snart inser vilken jävla uppblåsbar, fake, jävla FJORTIS du är! Du ser fan ut som en hora, det vet du om. Men endå fortsätter du att klä dig så, shit alltså, fast o andra sidan, du har ju inte mycket mer att erbjuda folk än ja.. Och hur du behandlade han, shit jag förstår inte hur han kan vilja ha tillbaka dig, så som du horade runt  nu innan. Just det, när du hade förbrukat alla, och ingen ville veta av dig längre, då alla tyckte du var en äcklig hora, just det det var då du insåg hur jävla tur du hade att en sån kille ens kollade på dig. Jag hoppas bara han inser vad för jävla falsk person du är, för han förtjänar någon så mycket bättre än dig. Du förtjänar ingen. Du kommer alltid vara smuts för mig, nertrampad. jag hoppas fan du försvinner härifrån. För dina lögner och bullshit, det klarar vi alla oss utan.

Du ska bara veta vad du har gett dig in i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0