klaga.

blö jag mår apa =/ både fysiskt och psykiskt.

Känner mig bara så otroligt trött på det mesta och vill bara att skolan ska ta slut. Jag har verkligen ingen ork eer kraft kvar att göra något längre. Försummar träningen vilket gör att jag mår ännu sämre. Det som jag längtar till är till helgen, för att jag ska jobba. Det är verkligen det enda som är roligt för tillfället. Sen går bara dagarna så otroligt jävla sakta med, det är verkligen så man räknar varje sekund/minut/timme, och en hel dag känns som en vecka hade kännts i vanliga fall. Nej jag är bara så jävla trött på det.

Måste ta mig samman och lägga upp träningen nu så jag kommer igång med det ialf, för det är ju faktiskt träningen som brukar göra att jag mår bra. Bara lite tradigt i längden att alltid träna själv ^^ -men så är det.
Så nu ska jag sätta mig ner och lägga upp min träningsplan och så. sen ska jag spela data. så man blir på lite bättre humör ialf.

nu har jag fått klaga av mig lite, det behövs ibland.

PUSS.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vill också att skolan ska ta slut, pallar inte mer! :(

2008-05-07 @ 09:59:19
URL: http://evelinar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0