kwell.

yeah fredag imorgon, så fett skönt ;D ;D

Hade ialf nationella i Engelska B idag, sista delen vilket var reading&listening. Tycker dock att detta är den lite "svårare" delen. Mest för att det är svår att höra vad dom säger när man lyssnar på ett förinspelat band :/ Men jag tror endå det gick ganska så bra, förrutom sista "uppgiften" haha, men det var nog ganska så många som failade på den verkade som =P men jajaj :P

Eftersom vi bara hade NP idag så slutade vi sen, satt en runda i gräset och snackade lite skit med sifie innan jag begav mig hemmåt. Eller ja först drog jag in en runda om pappas jobb & fikade ;) gott som fan. Väl hemma började jag bli astrött så jag låg och halvsov i soffan till maten var klar dvs, vid 7 tiden. Sen pluggade pappa och jag, o mamms pkte o handlade. Hon köpte sånna vitaminer till mig, i brusform. Jag har börjat bli otroligt trött och hänging på sistonde, orkar verkligen ingenting =/ Så får se ifall lite vitaminer kan ändra på det =p

Jag ringde presis oskar, men han svarade inte så ska nog ta mig samman och försöka plugga en runda..
har ju egentligen 2 ekonomiprov & ett psykologiprov imorrn, med nu ikväll när jag & pappa skulle plugga ekonomin slog det mig att jag inte fattar ett piss av det =/ Men jag ska ialf försöka på ett av proven imorrn sen får vi se hur det går. I värsta fall får jag väll ig, men är bara att göra om provet nästa termin så är det löst. Pyskologin hade jag först tänkt att göra nästa vecka men ska som sagt kolla igenom det ikväll för att se om jag kan lära mig det, isf ger jag också det en chans imorgon. Nej nu ska jag först bädda min säng sen försöka ta tag i pluggandet.

Förresten så är det fredag imorrn, :) Kommer dock inte blir något håll i gång för mig. Ska hem efter skolan och plugga, sen till jobbet vid 4 och jobba till 11. Så ja det blir en lång dag. men vafan, pengar e najs :) och jobbet med, även om det är jävligt mycket att göra och lära sig..

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lycka till med proven! :)

2008-05-16 @ 09:21:51
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: sara

tack evelina :)

2008-05-16 @ 11:08:54
URL: http://nosugar.blogg.se/
Postat av: sara s.

mycket bättre att du är på proven och försöker öven om du kanske skulle få ig. då vet dom att du har försökt iaf :) men jag tror att du kommer klara det.

2008-05-16 @ 11:52:56
URL: http://steenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0