MIN blogg = mina åsiker & mina tankar.

Nu är det såhär att det verkar som vissa har lite svårt att fatta hela det här med blogg. En blogg är till för att skriva av sig, vad man tycker, t'änker eller i princip VAD som helst. Och eftersom detta är min blogg så skriver jag vad jag vill i den. Folk som går in och läser min blogg VET om att det handlar om vad jag tycker och känner. Sen är det upp till var och en om man vill läsa det eller inte, och det är upp till Dig som läser, om du vill ta åt dig av vad jag har skrivit eller inte. Men om du nu tar åt dig så stämmer det jag har skrivit kanske in på dig, men det är fortfarande DITT EGET VAL om du vill läsa det eller inte, och om du VILL TA ÅT DIG ELLER INTE. När jag skriver om saker jag är irriterade på t.ex. personer och liknande väljer jag att utebliva namnen. Just för att jag inte vill snacka skit om någon. Så egentligen kan jag skriva om vem som helst utan att folk vet om det. Det är lite det som är grejen, att man kan få ut sina känslor och tankar utan att berätta det för själva personen.

jag tar det en gång till... Om du väljer att ta åt dig av det jag skrivit så är det DITT VAL. och om ni inte vill veta vad jag tycker och känner så läs förhelvete inte min blogg då! ;P

Kort sagt; Detta är min blogg, jag skriver det JAG vill. och det är på eget ansvar om ni väljer att läsa det jag skrivit.

Så är det!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0