mitt på veckan, typ.

Hej hej! :D

Idag har varit en ganska så bra dag faktiskt, om man bortser från hur mycket jag har som jag måste få gjort ikväll då :p
Blev liiite mer snack om kph&tivoli med sofie och linnea i skolan idag, det måste verkligen bli av, hade vatt hur roligt som helst ;p hehe. Det enda problemet är att vi isf ska åka den 3'e och jag får min lön den 3'e. Förhoppningsvis så ar jag den tillgänglig den 3'e  och inte den 4'e som jag befarar. Men enligt mamma så ska det inte vara några problem, men å andra sidan så träffar jag jag elin (min chef) på fredag så kan ju ta det med henne då. Jag börjar längta nu, snart sommarlov! yeahhy!

Nej nu måste jag få gjort engelska redovisningen om Led Zeppelin + psykologi redovisningen om kroppsspråk, men ingen av dom ska vara så stora så ska nog inte bli några problem där. Ska iofs kolla på greys anatomy kl 21.00 men hinner ialf bli klär med den ena presentiationen tills dess. sen kan man göra den andra efteråt. Jag brukar endå inte somna förränns på småtimmarna :p

Nu är der plugga som gäller.

Ps. jag funderar på at flytta upp till nkpg igen efter studenten, bara så ni vet. Om de har utbildningen jag vill läsa + kommer in på den vill säga ;)

PUSSIS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

jaja, bara lämna oss! :'(

2008-05-21 @ 21:22:11
Postat av: sara

haha, nu ska du inte vara sån ;)

2008-05-21 @ 22:00:12
URL: http://nosugar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vadå för utbildning? Ska du inte gå klart trean här? :/

2008-05-22 @ 08:32:44
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: sara

jodå, det 'r efter studenten jag snackar lite om nu :P blir design utbildning isf ;D

2008-05-22 @ 19:20:28
URL: http://nosugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0