mitten av veckan.

Så var äntligen onsdagen slut, bara torsdag fredag kvar nu sen helg! yeheey! :D

Ialf, gjorde muntliga delen av Nationella i EnB idag, jag tror det gick helt ok, men manvet ju aldrig. Bara sista delen kvar av det nu.

Nu ska jag sätta mig och skriva ihop kort beskrivning av en artist/band som vi sen ska arbeta med i engelskan, jag hade helt glömt bort det, tills anders påminde mig idag om det :P haha. Tror jag skriver om volbeat men är inte riktigt klar i huvet... Sen nämnde emelie något om psykologin att vi skulle skriva nån idéskiss om vad vi skulle fördjupa oss inom, men eftersom det inte står så mycket mer om det på devtalk så vet jag inte riktigt vad det är jag ska skriva ihopa och lämna in.. ugg. får väll ta smällen imorrn helt enkelt..

Sen började jag fixa ihop mitt tränings schema så smått nu innan idag, eller ja det är mycket kvar men endå.. Blir väll att jag sitter och fixar med det i helgen eller något..

Nej nu ska jag spela lite data sen kanske plugga lite.

Ge mig motivation till att plugga tack!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0