morgon.

god morgon alla :) jag fattar inte riktigt hur jag är såhär pigg nu och klockan är bara halv 10 =P men jag kommer väll bli astrött om nån timme igen, haha..

Ialf, jag grejde till en lite ny design, eller ändrade lite färger och så, nu är jag nästa nöjd, bara lite missar här och var som jag måste ändra. men det får bli en annan dg är jag har tud att sitta med det..

Som jag skrev innan ska jag jobba idag, 16-23. visst kanske lite segt att jobba hela fredagskvällen, men jag hade endå inga planer och  ju mer jag lär mig på jobbet nu, ju mer kommer jag antagligen få jobba.

Nej, nu ska jag spela lite sen får det väll bli frulle med. Skriver kanske en runda när jag kommer hem efter jobb, beror lite på var jag hamnar :P

PUSS.

image153
hittade en gammal hockeybild från malmö :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0