new start.

Skolan idag, fick framskjutet mitt psykologi arbete så det känns lite bra ialf, nu måste jag få tummen ur röven o få iväg det med. Orkar nog inte fixa med det idag, så jag Måste sitta med det imorrn på dagen, sen mot kvällen är det matte för hela slanten, NP i MaB på torsdag ju =/ gosh! fast jag har ju redan godkänt i det sen innan, men det hade vatt fint att minst få ett vg ist, eftersom jag vet att jag kan det, och egentligen är det inte svårt, om jag bara lägger ner lite tid på det =P

Allt jag skrev igår, jag tror det gjorde att jag fick en liten nytändning, I skolan så var jag, sofie och linnea massa pepp på tivoli & copenhagen, kommer bli FETT skoj! Sen är det bara psykologiprov jag har att göra på måndag i skolan. sen är det finito!

Sen skrev lollo till mig idag med o påminnde om wtai (where the action is). Foo fighters och queens of the stoneage spelar ju! Jag VILL med, måste bara kolla vad allt kostar först, för jag ska ha råd med west coast riot också! det är ett MÅSTE! visst jag satt och diskuterade med mamma igår om hurvida jag skulle gå på både wcr & wtai, eller bara en av dom. Hon tyckte jag skulle nöja mig med wsr, men vafan, jag vill verkligen se foo fighters!

Jag får kolla vad det kostar o så, för jag ska ju till sweden rock nu med, på onsdag drar vi dit, fatta ballt! !! :DD

Nej, nu ska jag slappa lite, eller hm, städa rummet, jag blev jävligt glad helt bara sådär.

PUSSIS!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vem ska du åka till Sweden Rock med? :)

2008-05-27 @ 16:48:17
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0