night

Hejjo..

Sitter här o lökar, har precis kollat på DH, höhö^^ Var som sagt och gymmate med sofie innan, men blev inget mega seriöst, men fick ändå gjort lite :P På fredag ska missade prov göras. Vilket betyder att jag har;

-  Företagsekonomi, bokslut
-  Företagsekonomi, bokföring
-  Psykologi

och på torsdag har vi NP i Engelska B, listening och reading, dock inget att plugga på. Men  fredagen kommer inte bli rolig. Prov hela dagen, sen jobba hela eftermiddagen/kvällen. Jag kommer vara helt slut sen alltså ^^ Skönt att skolan börjar ta slut ialf. Bara två veckor kvar om man bortser från denna. Sen sweden rock och sommarlov!

På tal om sommarlov, jag sofie & linnea snackade lite idag om att vi skulle göra något som avslut på tvåan. och vi funderar på att dra till tivoli i köpenhamn och va där och ha hur roligt som helst, sen shoppa dagen efter. Hade vatt mega skoj, hoppas bara det blir av nu med, fast vi måste hitta dag där vi kan åka med ;P

Nej nu ska jag försöka hitta ideskissen till projektarbetet på devtalk, någon som vet VAR på devtalk den ligger?! måste verkligen lämna in den nu, ska iofs ha uf-företag, men endå..

Sen måste jag försöka komma isängs tidigt idag, lång dag imorrn =/ så nu ska jag fixa lite sen nanna.

Godnatt alla! PUSS!


hockey, you just gotta' love it!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Idéskissen finns på Kullas hemsida. Klicka på projekt och sedan projektarbete och så ska det stå idéskiss :) Hoppas du hittar det!

2008-05-13 @ 23:10:47
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag skickade nyss en kommentar, vet ej om den kom fram :P

2008-05-13 @ 23:11:17
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: sara

jo jag hittade den, danke :D

2008-05-14 @ 17:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0