not so sicko anymore.

image130
Callade pappa en runda och snackade med han. Han och mamma har vatt inte på Harley Davidson center nu några helger i rad och spanat, och ska dit idag och köpa mckläder ;) och som det lät på pappa så kommer antagligen hojjen hit i helgen :D så naaajs! :D

Först så var det tänkt att den skulle komma i juni, men tydligen så är mamma & pappa så ivriga av sig så att vo får den nu snart :p Jag hoppas bara att dom valde den snygga nu, dom velade mellan två modeller innan.. Fast båda var snygga på sit vis..

Men ialf, jag ska ta 3 bussen in till pappa, sen ska jag följa me dom til HD center :) Så nu måste jag göra mig i ordning. och förresten, jag mår mycket bättre nu, fick i mig mat innan, så är nog därför.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0