onsdag


Hemma idag då, det var iofs Historieprov i skolan, men eftersom jag ska göra IG-prövning på det till hösten så är det inte jättelönt att plugg aoch göra prov i det nu. Idag hade jag täbkt först att jag skulle städa mitt rum, sen få gjort det sista med skolan. Om jag börjar städa nu så är jag väll klar om en timme sen plugga på det, och matte pålugg ikväll (NP imorrn ju =/) Men det ska nog gå bra.

Imorrn har vi som sagt bara NP i MaB, skönt eftersom då slutar vi vid lunch. Så efter lunch ska jag dra in till stan och till Karla, eftersom mamma jobbar där imorrn. Tycker den butiken är riktigt mysig, sen när jag kommer in så brukar jag gå och köpa fika på Ebbas som vi kan mysa med sen. Så imorrn blir nog en bra dag :) Sen kommer oskar flr den delen hem imorrn med, har inte träffat han på två veckor, och det lkänns som en mindre evighets sen, men ja så är det.

Jag hade i princip planerat att jag skulle till where the action is i sthlm nu den 14'e juni, hade tänkt åka dit med lollo isf. Men kollade upp vad allt skulle kosta och så, slutnotan hade legat på ungefär 2500:- och då har jag räknat in t leva för. Eftersom jag ska dels till tivoli med linnea och sofie, det lär gå på en 1000 lapp, sen ska jag på sweden rock med, visst där kommer ju mamma o pappa pröjsa maten och så, men jag lär endå köpa massa stuff där ;P

Så jag hade haft råd att dra till sthm, men eftersom jag har planer att åka till wcr också så hade jag vatt totalt pank efter det. Så det är nog bäst att jag håller i pengarna denna gången.. Det kommer fler gånger som man kan see Foo figthers och Queens of the stoneage..

Haha, jag börjar känna mig lite vuxen nu, planerar och gör inte allt jag vill längre ^^ Jag kanske håller på att växa upp trots allt :P Sen fick jag reda på en rolig sak med. Från och med juli i¨så kommer jag in på tivoli 20 :P höhö. Visst kanske ingen big deal, men det kommer bli så skönt att slippa allt smått på tivli 18, Så blir nog att jag skaffar mig ett tivoli pass då :)

Nu ska jag sätta lite fart och börja städa. Hoppas ni får en bra dag alla! :)

PUSSIS!


PSSSST! 6 DAGAR KVAR!!! :):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0