onsdag.

Hej hå. Nu är man hemma från skolan och allt, eller det har jag varit ett bra tag, men endå ;)


Dagen gick relativt snabbt, och förhoppningsvis så kommer resten av veckan göra det med. Har dock NP i engelska imorrn, men ska inte vara några större problem, jag kan det nu =P Sen är jag nojjig över ekonomiproven på fredag, men får plugga röven av mig på torsdag. Hade tänkt plugga ikväll, men vafan det är sverige-tjeckien nu 18.30 sen greys anatomy 21.00. Det kan man INTE missa. fast jag kan iofs plugga lite efter det. eller det måste jag. Snackade med frida (psykologi läraren) och hon sa att det finns möjlighet att göra provet den 2'a juni ist för nu på fredag. men får se. Jag och linnea spånade lite mer om köpenhamn och då hade det vatt bra att åka den 2'a. MEN vi får se hur vi gör, blir kanske den 3'e st ;) haha. Sen måste jag fixa ledighetslappar om den 4 & 5'e eftersim jag ska ju til SWEDEN ROCK då! :D :D Tycker dock det är lite löjligt att skaffa ledighet eftersom vi endå inte gör ett skit sista dagarna :p

Nej nu ska jag ner o snacka me mamma en runda.

PUSS!

förresten, jag ska vara med de här två på söndag, that makes me happy! :)

Kommentarer
Postat av: emma

jaa längtar :D

2008-05-14 @ 18:32:04
Postat av: lilli

haha, vem vann? ;)

2008-05-15 @ 11:27:51
URL: http://mashiaran.blogg.se/
Postat av: sara s.

yaah, längtar :D

2008-05-15 @ 20:17:14
URL: http://steenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0