sunday bloody sunday.


så var klockan halv 11 och en ny vecka börjar imorrn igen ^^  det är fett skönt att veckorna går relativt snabbt, för snart slutar jag tvåan, och en sak är säker ALDRIG MERA TVÅAN! yeaahhy! :D :D

Helgen ja, jobbade torsdag, fredag ju, sen lördag var jag med oskar och idag med :P Var hemma vid 9 tiden. Träffade carro på bussen med så man slapp åka själv hela vägen ialf, alltid trevilgt med sällskap, vi hade en trvlig pratstund där tyckte jag :) Nu sitter jag med färg i håret igen. Slingar det ytterligare en gång, och nu hoppas jag på ett mer synligt resultat. Vettifan hur länge jag vågar ha i färgen bara. Vill inte ha platina blonda slingor precis =P haha.

Nej nu måste jag kolla hur det ser ut, och ifall jag ska skölja bort färgen eller inte. Tre prov i veckan, ugg! Men sen helg och jobb! ;D lääängtar :).

Skriver kanske lite mer sen :P PUSS!
image155
jag saknar den här filuren, massa!


Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas det inte är jag? :P

2008-05-06 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0