torsdag,

Så var torsdagen avklarad den med, fredag imorgon, yes! :D :D vilket också betyder drygt 1 ynklig vecka kvar i skolan :)

Kom typ precis hem, var nere och fixade mat, så ska snart ner o käka med hade jag tänkt. Är så fett fint väder här med, blir nog så att man sitter ute o äter, mys!

Gosh, jag kan inte riktigt fatta att skolan snart är slut, att det snart är sommarlov, det är helt sjukt =P Känns verkligen som det var en evighet sen det var sommarlov sist.. Fast denna sommaren kommer bli en av de bästa helt klart! Jag menar vad kan starta sommaren bättre än; tivoli med sofie och linnea, sen sweden rock, vilket följs av sommarjobb. Helt jävla underbart! Sen blir det ev någon till festival, men det beror lite på hur min budget mår. Mn det löser sig!

Nej, nu ska jag ner o fixa det sista med käket, e hungry you know ;p

Real Friends Never Ends.. <3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0