uscha.

Uscha, idag mår jag käässt, riktigt jävla kääst =/ Sen är jag bara så trött på skolan med, jag menar visst det är bara en vecka kvar och då brukar man få lite extra kraft för att göra det sista, men var är min extra kraft? Jag blir bara tröttare och tröttare. Det är så otroligt mycket med skolan, och jag hoppas innerligen att jag klarar av det. Sen är seriöst varena jävla lärare på kulla dum i huvudet ^^ eller ialf nästan alla. Är det inte lite upp till dom att berätta när man missat något, eller ifall man måste lämna in något nu innan skolan slutar? Hur ska jag kunna veta om jag har något att lämna in om inte läraren sagt något till mig? Gosh, jag blir så tött ^^ Det enda jag vill nu är att veckan ska ta slut, och att jag hinner med detta skitet..

Nej nu måste jag fixa lite.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lärarna tycker ju att det är ens eget ansvar, men jag håller med dig. De kan vara snälla och säga till om man har missat ngt så att man inte får en massa i slutet! Krya på dig! :)

2008-05-26 @ 16:04:55
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0