snart!



hej hej.

Så var det en ny vecka.. Skrev ett inlägg innan med datan fuckade sig, och jag pallade inte att skriva om det.
Har dessutom ont i axeln, varför det vet jag inte, men har antagligen sovit konstigt, men känner mig helt handikappad eftersom jag knappt kan göra något alls md den vänstra armen. Mamma trodde bara att det var att axlen hade hamnas fel eller va hon nu sa, men förhoppninsvis så försvinner det tills imorgon :p haha nej nu ska jag inte gnälla..

16 dagar kvar till Sweden Rock -  så jävla underbart, yeheeey xD
och bara 16 dagar kvar i skolan, sen är 2'an slut. great.

Yeah vad händer i veckan då, jag hade tänkt börja ta upp tr'ningen nu idag, men eftersom axeln ställer till lite besvär så får jag vänta tills imorgon eler senare i veckan. Det kommer bli massa pluggande i veckan, har mycket som ska göras klart så. Sen blir det jobb till helgen med antagligen, från början var det bestämmt att jag skulle jobba nästa helg, men eftersom det kom så lite folk nu i helgen, så skulle elin kolla upp hur stort intresset var för att hålla öppet eller inte, beror ju på hur många som kommer till helgen. men det löser sig. Sen skulle hon med kolla upp när jag kan få min lön nu för maj månad, hade behövt den innan skolan slutar och sweden rock, dels för att jag vill till köpenhamn med sofie& linnea, sen behövs det alltid fick pengar när man ska på festival, och om inte minst pengar till öl :p haha..

Förresten, så kom padde hem till skåne idag med, det var han&hans polare som jag bodde hos när jag åkte till dublin i februari.. Så förhoppningsvis så kan vi ses nått nu nån dag eller helg när sommaren väl dratt igång och jag inte jobbar.. Fett trevlig snubbe det dära.

Nej, nu ska jag hämta något att dricka sen kolla tv lite.

PUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0