thoughts.

usch, idag är en riktigt dålig dag. hade ett förjävligt telefonsamtal igår, vilket ledde till nada sömn.

Jag gick ut och hämtade posten, jag Hatar csn, jag Hatar skolan, eller jag Hatar Kulla snarare.

Ibland undrar jag om det aldrig ska ta slut, ska jag bara ösas ner av tradiga saker hela tiden, vänder det aldrig? För seriöst jag börjar tröttna på det nu. det är verkligen så Allt ont/förjävligt ska hända mig. Visst tradiga saker gör en starkare, men hur mycket ska man egentligen ha gått igenom när man snart är 20 bast, ska man inte bara njuta av livet vid denna ålderna och inte behöva bekymmra sig för något. Var är solstrimman i mörkret?


Patetisk? patetiskt är du för du är så jävla feg och gömmer dig bakom andra, du vågar inte säga vad du tycker utan låter det gå genom andra istället. och så ska du visa det för hea världen, precis som du vill ha uppmärksamhet, men lilla du, ingen bryr sig.

Jag hoppas du är glad med, Du har splittrat en vänskap, eller inte bara en utan flera, just med ditt skitsnack. Det är något du aldrig kommer att förstå dig på, vad riktigt vänskap handlar om, hur riktig vänskap är. Men å andra sidan så är det upp till var och en vilken sida man väljer ju.

Nu vet jag vilka som står vid min sida, nu vet jag vilka jag kan lita på. jag kan inte säga mycket mer än att jag är jävligt chockad på vissa. Ni snackar skit om personen i fråga, ni säger så jävla mycket mer än vad jag har sagt om personen. och allt är bara smutskastning och ner stampning. Sen umgås ni endå med personen och allt verkar hur bra som helst. Så är det om man är så jävla ytlig. Ni kommer aldrig få nån riktigt nära kompis när ni gör så här. I slutendan kommer ni inte att ha någon som ni kan lita på blindt.  För jag hade inte velat ha en "bästakompis" som jag vet snackar skit om en och tror seriöst att den är mycket bättre än hela världen. VÄX UPP!      - människor som er klarar jag mig utan!


Ni som verkligen finns vid min sida, ni betyder mer än mest, det ska ni veta! <3

Josefin, Erica, Sara, Emma, Sofie, Linnea, Oskar. - Orden räcker inte till.

(Ni har funnits vid min sida under lång lång tid, det tackar jag för. Sofie & Linnea, ni förgyller verkligen skolan, och gör den värd att gå i. Även om jag inte kännt er så länge så betyder ni mycket för mig, Hoppas ni förstår det.)


Kommentarer
Postat av: Sofie

finns här för dig <3

2008-05-20 @ 14:35:04
URL: http://annasofiew.blogg.se/
Postat av: emma

<3

2008-05-20 @ 15:29:01
Postat av: lilli

always here for you babe ;) <3

2008-05-21 @ 16:31:32
URL: http://mashiaran.blogg.se/
Postat av: sara s.

real friends never ends <3

2008-05-22 @ 13:28:34
URL: http://steenfeldt.blogg.se/
Postat av: sara

Real friends never ends <3

2008-05-22 @ 19:21:04
URL: http://nosigar.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag kommer alltid stå vid din sida!

2008-05-25 @ 21:23:11
Postat av: sara

och jag kommer alltid stå vid din erica! :*

2008-05-26 @ 11:02:01
URL: http://nosugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0