13nov - home

21:50  Så var man äntligen hemma igen. varit på skolan sen 18:00. Infokväll för de små liven (9:orna), så vi satt i elevrådsrummet, bjöd på fika och pratade lite. Så tiden gick ganska så snabbt.

Nu funderar jag på om jag ska kolla en runda på tv och sen gå och lägga mig i tid.. Jag hade egentligen behövt kolla på en film och srivit analys, men det hade tagit ett bra tag, så tror jag väntar med det tills på söndag. Nu jävlar i det ska jag lägga i en växel och fixa skolan. Känns som om jag är en god bit på väg ialf, man måste ju ta det dära första steget som sagt..

Ska slå en pling till oskar igen och se om han svarar, annars kallar tv'n & hells kitchen! =P ha en grymm kväll alla. tjingeling.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0