14nov - HELG!

16:24  Kom nästan precis hem från skolan, lång dag idag. satt med UF några timmar med. men nu är affärsplanen klar och inlämnad! fick även gjor visitkort och broshyrer så det känns bra! Så nu när man e helt slut känner man sig verkligemn värd av en helg.. Nu ska jag bara chilla och ta det lungt, sen kl 7 ska jag ta bussen hem till josse & lillan där det blir idol oh mys (: Ska även försöka komma i säng relativt tidigt ikväll, gbg imorrn bitti ju!

Men det ska bli skoj att träffa josse igen, var verkligen inte igår vi sågs eller umgicks.. Men ikväll ska vi ses ialf och det är huvudsaken, plus att jag får träffa lillan för första gången, ska bli jätteskoj det med (: Köpte ju en liten sak till henne när jag var på "fingar kan" förra helgen. Ingen stort, men endå något för att visa att jag bryr mig, för det gör jag! :)

Känns som jag varit lite "off" här på bloggen, men har haft fullt upp med massa andra saker och planerat, får se hur det bli nu framöver..

Måste byta kläder med kom jag på, ser ut som värsta löken nu =P haha. Nej nu ska jag kolla tv! tjingeling.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0