16nov - 5 dagar

11:54   Så var helgen över igen... Har fått i mig min frulle och ska bara sitta vid datan lite sen blir det städning och sånt. yeahy vad rolig söndag - not.

Jag måste ha tyg, vilket är lite av ett problem. Vi har det inte hemma och jag tvivlar på att mamma vill åka och köpa till mig. Usch ja, jag har massor med saker jag måste få gjort idag. Egentligen tänkte jag skriva upp dom, men då blir det alltid värre att läsa efteråt när man inser att man inte hunnit med hälften, så det får vara!

MEN en jävligt bra sak är att det bara är 5 dagar tills min älsko kommer hem (; Vi ska ha världens mysigaste helg, och fira vår årsdag med. Egentligen så är den 24:e dec, men oskar är inte hemma då så vi ska fira det lite lätt i helgen, och sen göra något större efter han har muckat :) Bara 19 dagar till MUCK, shit vad tiden har gått snabbt alltså. Känns som det var igår han ryckte in, och 10 månader bara har flugit förbi.. Men jag är jätteglad&stolt över han att han har klarat det :)

På tal om en annan sak. Från imorgon och framöver så ska jag gå i skolan varje dag & på alla lektioner. Jävligt drygt, men har inte mycket till val =P Men det är nog en upplevelse i sig själv det där. Och eftersom jag räknat ner allt annat så måste jag ju säga att det bara är 33 dagar till skolavslutningen och jullov! Det är 25 skoldagar, det borde jag ju klara av. Jo det ska jag fan klara av, mest för att bevisa andra & mig själv att jag verkligen klarar av att öra en sak när jag väl sagt det. Har dessutom lagt upp ett litet "schema" med skolan. Allt som jag måste klara av nu innan jullovet och så. Så länge jag håller mig till det så kommer det nog gå bra. Nu efter jag städat rummet ska jag ta och skriva ut det med, och lägga upp mitt tränungsschema. För jag fungerar bättre när jag har något schema att gå efter. det känns som detta är första steget... Jag hoppas verkligen att jag klarar detta, Jag ska klara detta.

Nej nu måsta jag börja med tvätten.. tjingaling.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0