16nov - lite finare, lite bättre

19:14  yeahs, det är så mitt ruma är nu, har möblerat om lite och städat som en galning hela dagen. Vilket både är bra och dåligt. Bra för det blev rent och snyggt dåligt för jag har inte hunnit plugga. MEN jag får ta och göra det jag ska imorgon ist. så ja.

Ikväll då, jo jag har faktiskt tänkt att kolla på "ensam mamma söker", haha, inte mitt typ av program egentligen, men så kan det gå. Sen blir det att kolla på filmen med, och börja med analysen. och hinna i säng innan 11. Det ska nog gå så länge jag gör det jag ska, och inget annat.

Veckan kommer gå ruskit snabbt tror jag, kollade i min kalender och jag har massor att göra. Imorgon är det plugg & träning (förhoppningsvis). På tisdag är det prövning av studentmössor (ÄNTLIGEN!), och på kvällen ska vi (Läs Lätt UF) ställa ut på författnarafton på tivolihuset. Onsdagen blir det ytterligare mer plugg& träning. Sen på torsdagen blir det först lasarettet för lungröntgen och sen til max (min läkare) för att kolla upp lungorna ytterligare, och på kvällen infokväll för de små liven (9:orna) på skolan, där jag ska snacka för SP. Sen är det äntligen fredag och min älskling kommer hem :D Det blir håll i gång hela veckan som sagt. Men det ska kännas att man lever. Sanningen är den att alla veckor framöver till jullovet ser ungefär ut såhär, fast med andra saker att göra då. Men det är skönt, för då tycker jag att veckorna går snabbare :)

Nej nu är nog min tvätt klar tror jag, så ska ner och fixa det! tjingeling.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0