17nov - en solstråle i stormen

22:36  Fick lite roliga brev idag. Från CSN som nu är in skickade och med lite tur "hålla tummarna" så kommer cashen nu i veckan. Fick även brev från pliktverket  "Du är inskriven som HU820 Kockoch att jag ska göra lumpen i karlskrona". DOCK så skulle de göra lite grundligare undersökningar och så först. Om de inte hör av sig på 3-4 mån så kommer jag göra lumpen. Aldrig har jag hoppas så mycket på att någon inte ska ringa. För om de gör de, då vet jag inte var jag tar vägen.

Är nästan klar med Design uppgiften med, ska "bara" göra en reklamplansh med. Ska se om jag kan fila ihop något, antingen på datan eller för hand. har lite tankar och så. Blir nog något. Annars då, jo lång dag imorgon "suck". hade behövt och gå och lägga mig nu, men nejdå. Men  prövning av studentmössor imorrn, YEAHYj!

Kom precis på att jag har sovmorgon imorgon! YES, och har en liten håla där jag kan pillra med min plansch. Nej nu ska jag börja med den och få gjort det mesta. Sen sova! :) tjingeling

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0