18nov - guten nacht

23:06  Gick bra på tivolihuset, fick sålt mer än förväntat så det e skoj :)

Var hemma 9, kollade lite tv sen tog mig en lång behövligt varmt dusch. Och nu sitter jag här, ska krypa ner i sängen och kolla lite scrubs innan jag somnar hade jag tänkt. Imorgon blir en lång dag, precis som alla andra -suck-. Men förhoppningsvis så hinner jag med och träna imorgon, hade varit helt underbart.

Snackade med papps innan idag med, bestämmde att vi ska dra ut till rögle för att kolla om de har blivit bättre eller sämre, och om ellinor fortfarande har samma jävla dåliga attityd. Man kan ju alltid hoppas på ett miralek och att de faktikst har blivit bättre och att de har förändrats. men den som lever får se. Måste bara hitta en lucka då man kan med.

Nej nu kallar sängen. god natt & sov gott.

take care,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0