19nov -

21:59  Så var greys anatomy slut nu med. Jaha vad händer nu då? Oskar är ju uppe i lumpen, men nu ikväll är han och de andra ute och super, han skulle ringa sen sa han så det är väll bara till att vänta.

Har egentligen god lust till att gå och lägga mig, hm, det kanske man ska? Eller kanske spela en eller två låtar på guitar Hero först? Jo det ska jag nog göra, är ju smått underhållande.

Stör mig som fan att jag inte kan logga in på min internetbank, har tydligen städat bort mina engångskoder så kan varken betala räkningar eller kolla mitt konto -suck- får ta och kolla det imorgon n'r jag är i stan, i en hederlig vanlig bankomat helt enkelt.

Blev förresten rugit sugen på massa goda drinkar när jag fick reda på att oskar och dom anda var ute och söp. Fick sånt sug efter stinsen. haha. Så hoppas att cashen kommer så man kan dra dit i helgen eller tagga till systemet och köpa hem lite sprit till egna drinkar, åh malibu hade vatt gott, passoa med. Mmm , nu börjar det halv vattnas i munnen på en^^ haha det lät illa. och nej jag är ingen alkholist, dricker inte varje helg, max en helg i månaden om jag har tur, och det känns bra. För sen när man väl festar så blir de på riktigt =P haha. eller ja, ni fattar nog.

Nej, nu börjar mina fingrar sukta efter guitar hero. tjingeling.

take care, puss


psst, jag måste erkänna att jag är sugen på att färga tillbaka håret! men så blir det till the summer i think! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag kan heller inte logga in på min bank fastän jag skriver in rätt lösen. Antar att jag får kolla upp det ;) Hoppas att det löser sig med din bank!

2008-11-20 @ 17:27:40
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi får dra ut någon kväll sen du och jag..:D

2008-11-20 @ 22:11:30
URL: http://icomeundone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0