19nov - onsdag

16:19  Yes, äntligen har halva veckan gått! Underbart. Dagen har gått ruskit snabbt idag, kan iofs ha md att göra att vi fick söuta tidigare från naturkunskapen imorse som egentligen är en låång lektion och att vi inte hade någon engelska idag, men soft som fan!

Fasar lite smått inför morgondagen, lungröntgen och undersökningar står på schemat. Är nog mest rädd för att lungröntgen ska visa någon knepigt, men nej nu ska jag inte börja fundera på sånt. Mamma ska vara på Karla imorgon, så jag kan ju vara där mellan mina läkarbesök - skönt att slippa vänta i stan sådär själv annars.

Ikväll då, jo jag tänkte städa lite på rummet (nej, jag kan aldrig hålla det städat) Har ren tvätt som jag inte orkat hänga in i garderoben och massa papper som ska slängas. Men det tar nog ingen längre tid. Om inte det tar allt för lång tid så ska jag kolla på en film och börja med analysen med (som jag nog sagt sisådär varje dag ;) ) haha. Sen är det ju greys anatomy ikväll! (: Så jag håller mig sysselsatt. Jag har endå massa saker att göra så!

Nej nu ska jag sätta igång volbeat på högsta volymen och  fixa lite. tjingeling.

take care, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0