1nov - saturday

14:14 Så var det lördag. Gårdagen bestod inte av så mycket. BLev ingen utgång utan stanade här (i rydebäck) käkade och kollade någon dålig skräckfilm.

Idag är det tydligen kalas för oskars mamma vilket jag inte visste om. och jag har inte med mig kläder till det vilket e fett bull. Typ hela hans släkt kommer hit och jag lär se ut som en mupp =P haha. Men ikväll så blir det utgång ialf, hoppas jag. Vet dock inte vilka vi blir som taggar ut men det blir nog skoj. Skulle egentligen behövt dra en runda inom bolaget, men varken jag eller oskar pallar typ. illa.

Förresten så har äntligen mina favvo chips kommit till sverige salt&vinegar! :D Okej, de smakar mycket mindre här än va de gjorde på irland men endå. Fett gott ialf, så jag e små lycklig =P

Nu är oskar iväg och gör sig i ordning tror jag så då passade jag på att ta datan en runda och skriva ett inlägg. Och snart ska väll jag med göra mig i ordning, sminka mig och ta på mig andra kläder. Förresten så blev min hand/tumme helt cp igår, så nu har jag blåmärke över tummen/handleden. Men igår såg det riktigt illa ut, man kunde se ett rött märke från var jag hade träffat stolen, och så kunde man se att det hade blivit några blödningar med. Men eftersom det inte känns så mycket värre idag så skiter jag i att kolla upp det. Det försvinner nog förr eller senare =P Förhoppningsvis tills på måndag sså jag kan träna igen =P

Nej nu ska jag tagga och fixa mig. Hoppas ni alla får en bra lördag så ses vi i dimman! tjingeling.

take care, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0