21nov - fucked up

16:21  Verkligen ALLT går åt helvete. Det är fan sjukt, känns som det bara händer massa skit hela tiden och så åklart ska allt inkludera mig.

Oskar var inlags på sahlgrenska igår, buksmärtor, och de vet fortfarande inte vad det var. han kommer dock hem idag. Igår när jag kom hem från infokvällen (och precis hade fått reda på det med oskar) så ser jag att det ligger ett brev från plitkverket på bordet. genast går en kall rysning genom hela kroppen. öppnar brevet och läser "pliktverker drar tillbaka till ansökan och du kommer inte att göra lumpen"

jag menar, FÖRHELVETE, hur länge ska något följa mig som jag inte ens har gjort? (visst, jag ska överklaga deras beslut, men vågar inte hoppas på det bästa) Nu har ytterligare en dröm gått i kras, tredje där ja. Kan ju säga att man börjar tröttna på att ha drömmar när de endå bara krossas hela tiden.

Jag verkligen Hatar dig, och jag önskar verkligen att du dör, eller att något hemskt händer med dig eller någon nära till dig - det gör jag verkligen.

Nu ska jag göra mig fin sen ska jag till stan för att möta upp oskar, sen gå ut och äta och mysa, bara vi två.

Min familj (oskar inräknad där med), utan er så är jag verkligen inget. älskar er så otroligt mycket, och är så tacksam för att ni alltid stöttar och hjälper mig, ni är Guld värda. Massa kärlek till er!

Ville bara få allt sagt, orkar inte prata om det heller så PUNKT.

ciao.

Kommentarer
Postat av: Emelie

tycker om dig... hör av dig!!

2008-11-22 @ 00:02:26
URL: http://icomeundone.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fan va tråkigt :( Hoppas att Oskar blir bättre!

2008-11-22 @ 11:54:00
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0