23nov - weekend


15:54 
Ytterligare en helg som spenderats med mitt hjärta. Känns nästan jobbigare för varje gång han ska åka iväg igen, tur som fan att det bara är 12 till MUCK. (:

Fredagen åkte jag in till stan för att möta upp oskar som sagt,  det hade blivit massa knas med tåg och busar vilket ledde till stor försening. Och planerna jag hade gjort gick lite i kras. Det var tänkt att vi skulle ut o käka på fancy restaurang, men vi hann verkligen inte. Istället blev det krubb på Bk, men det var gott det med ;) Sen däckade vi relativt tidigt..

Lördagen, igår spenderades på väla, oskars mobil skulle på lagning och jag skulle göra lite inköp. Det blev ett par fett snygga stövlar, två t-shirts & lite underkläder. Och älsko fick en snygg t-shirt från carlings av mig :) Sen står det "territory of the black angel" på den, och det tyckte jag var lite passande det med ;) haha. Efter väla åkte vi hem till mig där vi lagade god mat och kollade på film och mös hela kvällen.

Idag har allt gått snabbt, och oskar är hemma nu och packar inför morgondagen. Han tar tåget upp redan ikväll, och imorgon börjar deras slutövning. Det känns knas att det äntligen är dags för slutövningen, för jag kommer ihåg precis när han ryckte in och vi snackade om det, då känndes det som en evighet tills dess.

Nu skulle jag egentligen behövt plugga, men jag har verkligen nada motivation för det så för göra det ikväll istället. Jag hade tänkt testa mina t-shirts och fixa hem lite go musik nu ist ;) Sen måste jag städa undan lite innan mamms&papps kommer hem med.

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0