24nov - 2+2

22:31  yes, idag är det vår dag. 2+2 år som oskar säger. Synd att han inte är hemma, men ja.

En rolig sak som hände idag; jag följde med caroline till bibblan, vi var på väg dit när en liten kille (typ 12bast?) kom fram, ställde sig framför mig och bara kramade mig. Självklart kramade jag han tillbaka, men ja.. Nu till saken, jag har inte den blekaste aningen om vem det var. Sen gåendes därifrån skrek han "vi ses imorgon" haha. något som förgyller vardagen lite ialf. småpojkar.

Annars då, jo jag mår inte ett piss bättre. pappa hade försökt få tag på chefen föör pliktverket hela dagen, men utan resultat, så han skulle testa imorgon igen. jag menar lyckat, de ber en ringa och överklaga men sen när man ringer så är han inte där, på hela dagen?wierd. Jag tror att jag är i ett stadie just nu där jag varken accepterar eller förnekar beslutet. Känns som jag är i en dimma och inte kan sätta finger på något. Allt bara känns så jävla suddigt. Men inerst inne så vill jag bara ligga i sängen och gråta ut. Känns som jag har världens börda inom mig, men jag vägrar att släppa ut den. dock så tror jag inte att jag kan hålla den längre, utan den brister nog snart. Har bara jävligt svårt att visa mig svag för människor. Men usch ja, allt känns verkligen förjävligt nu.

Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla lite tv. och bara tänka. godnatt.

ciao

Kommentarer
Postat av: Karro

ska vi gråta ut tillsammans?

2008-11-25 @ 14:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0