25nov - tuesday

21:17  Ganska så bra dag idag. skolan sen tema skolfotomöte.

Kom hem och pappa hade skrivit ett brev till pliktverket som jag skrev på och ska skickas in imorgon. Sen beställde vi studentmössa/kläder och SWEDEN ROCK BILJETTER! lycka! Så nu sitter jag och är överlycklig för jag ska se In Flames, Motörhead och massa andra sjukt bra band i sommar. jag längtar!!

Även gjort småplaner med caroline, fixa hennes hår nu på torsdag & fest på fredag (: SKOJ! xD Alltid roligt med lite nytt faktikst.

Nu ska jag kolla på grejer till maskeraden på lördag, lät va fett de kommer bli ;) haha.

ciao

Kommentarer
Postat av: Evelina

Så du kunde komma på fredag? Fan va kul :D

2008-11-25 @ 23:33:30
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0