30nov -

18:33  Har egentligen massa som jag behöver berätta, vet dock ej om jag pallar..

Men helgen, fredags fest hos malin för henne och evelina - skoj (: och igår var det studentmaskerad på trappa upp. jag var då "Rambo", lätt hårdast på stället ;) Det bästa var endå på bussen, busschaffören vågade inte kolla mig i ögonen efetr han hade sett mina "sänderslagna knogar" HA :D Kommer väll nån bild kanske.

Idag, julskylting med LäsLättUF på bibblan i höganäs, fick sålt lite så det e ju skoj. Oskar var också med igår, sov hos mig sen åkte han hem idag efter en liten runda i höganäs..

Jag hatar när den känslan kommer, som man verkligen inser att man nog har växt ifrån varandra, att man vill åt olika håll. långt samtal igår om känslor och så, jobbigt men nödvändigt. Vi får helt enklet gå tilbaka tills då vi började växa ifrån varandra, och börja om därifrån. Jag vill inte ge upp detta för något. Men, det kanske är grönare på andra sidan? Nej så kan man nog inte tänka. Men man kanske behöver leva lite för att se vem man verkligen vill vara med. Usch, jag hoppas verkligen detta löser sig. Du är ju trots allt kärleken i mitt liv..

"Maaaaat" skrek mamma nu, dags och kla ner. snart gossip girl med ;) haha :D

ciao


Jag var hårdingen själv ;) Här med karro <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för en trevlig helg :D Vad har ni för UF-företag?

2008-11-30 @ 20:15:25
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0