4nov - mat

14:46  yeahs, nu ska jag småträna massa här hemma. Ska hjälpa till med maten varje kväll, och imorrn ska jag göra lasagna, all alone ;P haha. Kanske ingen big of a deal, men tycker om känslan att fixa maten själv utan recept o så. Fast pappa lovade att han skulle komma med lite tips, för hans lasagna är gudomligt god :)

Annars då, ja inte så mycket. Fick ett lite nerlåtande besked av csn, så mailade dom och väntar nu på svar igen. vilket kan ta ytterligare någon vecka. och vet inte när jag får mina pengar. ugg, det suger! och jag HATAR CSN! så det så!

Sitter och velar ifall jag ska fixa håret eller inte, tufft val. Men det lutar åt att jag ska ta en dusch senare ikväll, och då är det inte så jävla lönt att fixa frillidillen :P

Sen saknar jag oskar med, visst jag har varit med han fråns i fredags till igår, men känns jobbigt nu när han väl är hemma att inte vara med han hela tiden. Då känns verkligen sekunderna som evigheter. Men förhoppningsvis så ses vi imorgon, för på fredag morgon åker han upp igen =/ Men nästa helg 14'e ska jag till GBG med hans familj och hälsa på på basen. Dom har typ öppet hus för familjen eller vad det nu heter. Skoj som fan ska det bli ialf, jag har typ tjatat på oskar enda sen han ryckte in att jag vill komma upp och hälsa på :) Så den lördagen kommer vi va där ett tag, sen så har vi snackat lite om att jag ska stanna där till kvällen, så vi får en kväll tillsammans i gbg :) Mer detaljer kommer väll så småningom.

Åh, jag längtar tills vi ska laga mat. tror jag ska ner til pappa och bestämma lite mer noga vad vi ska ha till kvällsmat :)
tjingeling.

take care, puss


Kommentarer
Postat av: emma

förstår.. men jag tror du fixar det ;p



ahha, låter kul :)

2008-11-04 @ 17:57:21
URL: http://emmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0