6nov - otursdag



19:43
  Glöm fredag den 13:e, min otursdag är nu den 6:e nov. Jag skulle betala räkningar, men hittade inte min telenor räkning, och då hade jag i princip vänt mitt rum upp & ner i en halv timme. Därefter hittade jag själva "specifikationen" men inte själva räkningen, men det visade sig att det gick endå. Jag skulle gå ner för trappan och höll på att halka och slå mig ordentligt, men iställey så stötte jag till mina glas som jag hade satt o trappan, och klart gick de sönder =/ Sen skulle jag ta på mig mina skor, och tror ni inte då att katten pissat i min ena sko ^^ Skojjar ni att jag var irriterad efter det. UGG! "tur" nog så har det inte hänt så mycket mer nu, men kvällen är ju inte slut. jaja..

Fick ett par megafina handleds värmare som mamma köpte på karla. Blev helt kär i dem när jag såg dem, sen passar de sjukt bra med :) Oskar har åkt hem, och åker tillbaka till lumoen imorgon bitti, så nu ses vi inte förränns nästa helg när jag åker upp till gbg, men det går nog snabbt :) Förresten så har han bara 30 dagar till muck (:

Fick fixat lite med csn idag, så förhoppningsvis så är studiebidragen fixade snart. Fan vad man känner sig handikappad utan någon som helst inkomst alltså =P haha. men men. tur att man har föräldrar som hjälper till lite ialf.

Har dessutom blivit ännu mer taggad för högskola i örebro. Måste ta och göra högskoleprovet med, fast det ska nog inte vara några problem hoppas jag =P Nu ikväll ska jag slipa lite på affärsplanen hade jag tänkt, måste bara hitta mina papper. Dessutom så är det kaos på mitt rum (speciellt efter jag vänt det upp och ner idag) så får ta en dag i helgen och verkligen städa och organisera det och slänga massa grejs som jag inte har användning av, måste rensa garderoberna med! Men det kommer :)

Nu ska jag tagga, tjigeling.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0