8nov - kwell

19:59  Lång dag idag, var med mamma på "fingrar kan" och ska det imorgon med, roligt dock (:
Annars då, jo lagade & käkade mat precis, tacos - enkelt och gott ;) Har till och med gjort guacemole som ska förtäras nu efter maten tillsammans med litta chips..

Hittade också en assnygg skärbräda och en sjukt snygg kniv på mässan. Skärbrädan ska jag köpa imorgon, och kniven önska mig i julklapp hade jag tänkt. Knivarna de hade var så otroligt snygga alltså, handgjorde och bladen var helt underbara de med.. Pappa kännde tycligen han som gjorde dom med så ska se vad man kommer fram till =P hehe.

och lite gnällande.. visst jag tycker om oskar men han är så jävla dålig på att höra av sig och att hålla saker han lovar. så nu ska jag fan inte ringa han´, utan om han vill något så får han fan ta upp telefonen och ringa mig. så det så =P

Nu tänkte jag kolla om någon bra film börjar och så.. tjingeling.

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad är "Fingrar kan" för ngt? :)

2008-11-09 @ 11:08:08
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0