8nov - snabbis

00:01  Men ja, alltså ett snabbis inlägg för att sammanställa dagen.

Skolan idag då, UF hela dagen, gasnka så segt, men gick rätt så snabbt endå, plus att vi fick gjort en massa vettigt. Snart är affärsplanen klar med! och att vår produkt är på ingång, det är beställd och ska bara betalas! :D

Efter skolan följde jag med karro till hennes farmor, vi handlade lite till henne o så. Sen hem och laga middag, ingen över avancerat, men all matlagning är bra träning. Sen hem till karro och kolla film "wild hoges" först har jag vart skeptiskt till den och inte alls tänkt mig att kunna se den. Men idag blev det av, visst den var kasnke lite fjöntig, men lite rolig med :) Nu sitter jag här hemma dock, ande skjtsade hem mig och de andra skulle till höganäs för fest. Dels så orkar jag inte för jag är sjukt trött, sen så vill jag inte heller sova bort morgondagen eftersom jag ska hjälpa mamma lite på "fingrar kan" och så måste jag plugga. Så lika bra att gå upp i tid.

Nu ska jag bprsta tänderna o krypa ner i sängen, och innan det är dags för att sova blir det en liten zappning på tv'n. tjingeling.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0