9nov - ...

22:49   Så jävla besviken. Du visste om att jag behövde prata med dig ikväll, du visste att jag behövde dig. Du visste om att ikväll skulle vi bestämma den första lilla delen av "vår" framtid. Visst, upptagen kan man vara ibland, men inte hela tiden. Jag har tänkt om. Det är nog bäst om vi gör det vi kom fram till först, eller snarare det jag föreslog. Jag vet inte ens om du vill detta längre, du säger en sak, men visar en helt annan. Detta kommer bli svårt att förlåta, om det ens går. varför är du såhär, varför gör du såhär? Jag antar att jag är för svag för dig. Jag kommer nog alltid förlåta dig. jag önskar bara att du förstod! Jag älskar Dig.


Nu ska jag försöka få nån timmes sömn, och försöka klura ut om jag vill in i lumpen eller inte. Ett beslut som kommer påverka/förändra framtiden. Känns jobbigt att behöva ta detta beslutet så hastigt bara. Hoppas jag kommer fram till det bästa. Jag kanske är en liten krigare inerst inne endå. I'll guess I'll find out tomorrow.

will keep you updated.

wish me luck^^

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lycka till! :)

2008-11-10 @ 07:32:55
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0