9nov - nervös som en jävla gnu^^

21:19  Jag blir mer och mer nervös för varje sekund som går kan jag lova. Det är nu när jag sitter och kollar tåg som jag verkligen fattar att jag ska mönstra imorgon. 05:45 går bussen från mölle, vilket betyder att jag måste gå upp 04:45. UGG! Tänkte kolla på "dukes of hazzard" innnan jag sover. Dels är jag inte trött nu och så jag jag endå inte gå och lägga mig så tidigt =P Ganska så mycket "skit" jag ska ha med mig imorgon som jag måste leta upp nu med. Ska fixa lite ny musik med, pepp musik så jag verkligen blir taggad på tåget dit hade jag tänkt.

nej nu måste jag fortsätta med packningslistan. tjingeling.

take care, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0