9nov - som thinkin'

01:43  En kväll i ensamhet. Eller inte helt i ensamhet, men en kväll där man inte gör något. En sådan kväll skulle jag tagit för längesedan. För det är när jag är med mig själv som jag får "gjort" massa tänkande och kommit fram till viktiga beslut.

Jag ska återgå till mitt "gamla" liv. Rättare sagt, jag ska göra det jag vill göra och träna som fan - för det är det som gör att jag mår bra. Sen ska det bli jävligt skönt att bli av med den här "mönstringen" också. Nu när jag tränat inför det så har det känns som att jag måste bli bättre hela tiden annars misslyckas jag. Så det ska bli skönt att få bort den pressen och kunna utvecklas utan att känna någon större press. Eller vi har ju balen & studenten som jag måste bli i form till MEN det är 5-7 mån tills dess och bara 5kg fett som ska bort + 10kg muskelökning. Jag ser verkligen fram emot att få fixa träningen & maten, och dokumentera varje dag för att följa min utveckling. haha, det kanske låter lite knäppt men jag e ju inte så normal jag heller så :P

Skolan får jag ta en dag i taget, en kurs i taget med. Det finns igen vits med att försöka fixa allt samtidigt för då blir jag bara idiotiskt stressad. Så på måndag efter mönstringen ska jag försöka lägga upp en "plan", ett schema på hur allt ska fungera. Det är så jag vill ha det i mitt liv, ordning ich strukturerat, ialf de viktiga sakerna.

Sen har jag tänkt massa på universitet med, som det känns nu kommer jag både söka till gbg & örebro. Har lite svårt att välja mellan utbildningarna nu, men förhoppningsvis så klaranar det så småningom när jag får ordning på allt - det tror jag faktiskt :)

Nu ska jag sova, kollade på wall-e innan nu ikväll, söt film :P hehe. Upp tidigt imorgon (klockan 9) och följa med mamma så hon slipper vara själv hela dagen. Har ju som sagt lite inköp att göra imorgon med hoppas jag :) Nej, nu börjar jag bli riktigt trött. sleep tight.

take care, puss


Bara 21 dagar till biljetterna & första line-uppen släpps tills nästa års festival! Längtar som faan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0