14okt - 4 fucking days left

22:08 Blev en lång dag idag endå..

Skolan var lungn, bara 3 lektioner, + foto för elevrådet & studentkommiten.. Blev nog naajs. Därefter blev det stan & väla med sofie :) Fick köpt en snygg tjocktröja som jag lysckades oruta ner priset på & en klänning som jag ska ha på lördag :) Lägger upp en bild på trljan, men inte på klänningen, för då blir inge roligt på lördag ju =p haha..

Oskar ringde en runda idag med när jag var i skolan. Hans mobil hade gått och blivit änu mer cp än vad den redan var, så äntligen ska han lämna in den på lagning (efter att jag tjatat på han att göra det i säkert ett halvår nu ;) ) haha.. Så nu har jag ialf koll på vilka som kommer på lördag, det blir i princip alla jag bjudit, utom 2 =P haha.. Det blir nog skoj. Kort dag imorgon i skolan, så morgondagen kommer gå åt till planering av lördagen med pappa.. Med mat och allt sånt :)

Gosh, jag fick en liten 20-års kris idag på bussen, när Sofie & jag åkte hem från väla.. Vi satt på ett fyra säte och mitt emot oss" på andra sidan gången satt tre småkillar, som inte kan ha varit äldre än 12, ingen av dem hade kommit i målbrottet och dom var verligen pyttesmå.. Sen sådär från ingenstans så började de prata om porrfilmer :O Jag menar shiit, 12-åringar?  Vilket de senare följde upp med deras snack om att de rökte vattenpipa varje dag och sånt.. Jag fick värsta shocken.. När jag var 12 så kollade jag definitivt inte på porrfilmer och rökte verkligen INTE vattenpipa.. Det känns verkligen som "tonårs livet" kryper allt lägre i åldrarna för varje dag..  När jag var 12 var jag ju en liten snorvalp, eller rättare sagt ett BARN. Det känns som "min tids 14-15 åringar" är dagens 11-12 åringar. Det är ju helt sjukt, barn är ju verkligen inte barn längre^^

Nej nu ska jag prova min klänning och greja lite.. Ha en bra kväll alla..

take care, puss


Kommentarer
Postat av: lilli

haha, tror de försökte skryta lite för er kanske..... eller, ja, jag hoppas det i alla fall :S Har inte rökt vattenpipa än -- ligger ett par år efter hahah

2008-10-15 @ 08:51:26
URL: http://mashiaran.blogg.se/
Postat av: Sofie

linnea du skulle inte deckat hos per så hade du lätt rökt!! xD haha det kommer du dras med hela livet ;)

2008-10-15 @ 21:11:22
URL: http://annasofiew.blogg.se/
Postat av: sara

haha, vi får nog se till så du röker vattenpipa, d

fett gott! vi får ta en kväll på meza nu snart brudar! :)

2008-10-15 @ 22:14:45
URL: http://nosugar.blogg.se/
Postat av: emelie

men sara! jag visste inte att du kolla porr när du var 14-15 :P haha

2008-10-15 @ 23:12:37
URL: http://icomeundone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0