15okt - bored

22:15   Fick slängt ihop en god kyckling sallad nu innan, kom på att jag inte hade ätit ikväll så var tvungen att få i mig något, men det var gott. (:

Kom på en annan sak med, nu när jag kom hem idag så beställde jag ett nytt piercing smycke, eller snarare örhänge kanske man ska säga. En svart surgical steel ring, fett snyggt. Hittade ett i stan igår, men där kostade det typ 160 har jag för mig, och nu hittade jag ett likadant, fast lite bättre för 50 spänn. och etersom jag har betsällt från emsidan innan så vet jag att de är bra(: Så nu sitter jag och hoppas att det ska komma på fredag med posten ;D thihi, är glad!

Nej nu ska jag nog prova klänningen igen hade jag tänkt, testa olika frisyrer och sånt, ja jag är fett uttråkad ;) haha.

take care y'all, puss


Bild från ishallen innan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0