16okt - snart

20:04   Snart helg och snart 20 för fan! yeahY! :D :D Blev shopping med pappa idag efter skolan, eller ja mat shopping då.. Jävlar vad mat och grejer vi köpte. Och allt är tills lördag&söndag =P Måste till och med nörja och dona lite med maten imorgn, eller ja förbereda och preppa mycket så att man bara har tillagningen kvar på lördagen då massa annat med måste göras =P

Nu halvkollar jag på tv, blir nog bara att ta det lungt ikväll och njuta av det är fredag imorgon.. Fick min semesterersättning imorse, så är glad för det med.. Man ska som sagt inte klaga, funderar ifall det är något mer jag måste ha inför helgen, för isfåall blir det stan en snabbis imorgon för lite inköp, men jag får se :P

Det var allt för nu..

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0