16okt - tierd

22:58   Dags att sova, eller mja jag somnade en runda innan men känner mig fortfarande trött och får passa på att gå och lägga mig då, så att jag inte blir pigg igen.. Väntar bara att det ska bli ledigt på toan så jag kan borsta mina tänder (: Annars, mja inte så mycket. Sitter mest och längtar tills helgen (haha, oväntat då;p) Ska bli skoj att ha lite fest, äta gott, umgås med underbara kompisar och öppna lite paket :) hehe.. Är bara drickan som fattas, men den ska inköpas imorgon så :P Vet dock inte vad, det får mamma & papps bestämma =P

Nej nu borsta gaddarna sen sova.

take care, sleep tight, puss


tyckte att den blev lite fräsig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0