17okt - HELG!

15:04  Yes, äntligen helg! Skolan gick förvånadsvärt snabbt idag och det känns verkligen som hela dagen bara flygit förbi. Ska bara ta en snabb paus sen ner och börja laga mat :P maassa att göra, sen städa städa & städa ;)

Utöver det så tror jag inte att det händer något annat idag, får se lite. Men är dessutom svinit trött, blev knappt någon sömn inatt för jävlar vilket oväder det var här. Das åska var det också, lät som ett jumbojet krashade i huset, ungefär^^ Oskar kom hem idag med, så ska prata med han en runda med antar jag ;P

Och fixa & dona lite mad mamma & pappa med såklart.

Nej nu börjar jag känna mig stressad, nu måste jag börja..

take care ya'll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0