19okt - söndag

23:06   Och så har det äntligen blivit lite lungt. Har varit full rulle hela helgen..

Lördagen bestod mestadels av matlagning och fixande inför ikvällen, och då kom folket (: Vi hade en myspys 3-rättersmiddag och snackade massa. Fick massa fina presenter och kvällen var verkligen helt jättebra, Tack alla som kom och firade mig! :)

Söndagen var det släktkalas som gällde, även då blev det god mat och fina presenter, fick b.la 4 st "mine" skålar. Så otroligt länge jag velat ha sånna och nu äntligen har jag en början på "kollektionen" Helt jättebra :)
Bilder från helgen kommer nog upp så småningom när jag orkar =P haha..

Och vad som gjorde helgen ännu bättre var att oskar var här och delade den med mig, söt han var, i lördags när han kom hit så hade han med sig 20st stora fina röda rosor (: Är fortfarande helglad för det (: <3

Nu ska jag äta upp min marabou digestive och kolla klart på filmen sen ska jag sova. Inatt kommer jag sova gott. helgen har varit helt Perfekt! Tack igen alla som varit en del av den!

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack ännu en gång :) Snart får vi fira våra 20 år på krogen också :D

2008-10-20 @ 00:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0