20okt - glädje



21:18  
Kom hem för lite mer än en timme sen, lång dag idag.. Var "framtidsresan" i skolan, information om skogsbruk & liknande jobb/utblidningar. Var faktiskt intressant, tiden gick fett snabbt och märktes inte alls att vi var där i 2½h :p Därefter blev det thaibox med sara, och jävlar var kul det var idag, vi fick faktas! 1mot1 och vi fick testa de olika slag/sparkar vi lärt oss, fett skoj var det! Längtar till imorgon då det är dags igen! taggad till 1000! Äntligen är träningen rolig igen, och jag har äntligen återfått min motivation! Har dock fett ont i smalbenet, för när vi skulle fajtas en mot en så träffade jag fel och träffade med mitt smalben saras smalben vilket resulterar i blåmärke och en fet bula! haha ;)

Nu ska ja kolla lite tv och ta det lungt, sen blir det sova. Är slut i hela kroppen Så otroligt skönt! :)

(Jag är så glad över träningen att jag knappt inte bryr mig om att oskar inte svarar.) Det ni! :p

take care, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0