21okt - a little bit happier

18:46  Ångesten och humöret har släppt lite, börjar kännas bättre.

Har precis vatt nere och käkat och tatt det lite lungt, kom upp och såg att jag hade missat samtal på mobilen och ett oläst sms. Båda var från oskar. Läste sms'et "Ska bara berätta att vi ska på metallica i juli :D" Så jävla glad jag blev. Visst vi har snackat om det innan, och oskars mamma skulle köa och köpa biljetter i måndags, men man vågade inte ha hoppet uppe då man läst om vilka köer det redan var överallt typ^^ Men hon fick biljetter och det känns fett skoj :)

Så i juli 2009 blir det metallica i copenhagen med älsko och hans familj (: taggad till tusen!


Förresten så tror jag att det har hänt något med min fot, eller mja inte hänt kanske. Men igår på thaiboxen så sparkade vi massa och trodde bara det var därför jag var öm i fötterna igår, men nu idag så har jag mega ont i min hörga stortå och upp i foten.. Förhoppningsvis så försvinner det imorgon och svullnaden lägger sig, men vi får som sagt se =p

Får köra extra hård träning imorgon eftersom det inte blev någon idag. Och efter torsdag så kan jag förhoppningsvis springa och anstränga flåset lite mera i hopp om att jag fått medicin för andningen eller vad det nu är^^ :p

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0