21okt - kwell

22:49  Sitter mest och väntar på att metallica albumen ska bli klara så jag kan lägga in dom på min ipod, och sen blir det scrubs såklart kl 11..

Fick mitt piercing smycke som jagbeställde förra veckan igår, en svart ring, satte i den i örat igår, ´men verkar som den har svårt att anpassa sig eller vad man ska säga. Jag piercade örat med en stav så hålet blev ju rakt, medans ringen är ju rund, och gör därför ont såfort jag nuddar ringer eller liknande.. Ger det några dagar till annars skiter jag nog i det =P Men hoppas verkligen att örat anpassar sig, är ju mega snyggt ;)

Har dessutom gått och blivit extra taggad på att tatuera mig, eller ja det har jag ju varit hela tiden , men är ialf fett sugen. Men eftersom jag inte alls är säker vad jag vill ha så får jag ge det några år till så att jag är helt säker, ialf när det gäller vad för motiv det ska vara, eftersom jag ska ju ha det på handleden, och det kommer att synas hela tiden. Så måste vara något jag är säker på :) Fast sen är jag klart sugen på att ha fler än en tatuering, och då måste jag tänka igenom allt noga så att det blir samma tema på allihopa, och därför måste jag vara extra noga med den första så att det inte bara blir något impuls ryck..

Fick pratat med oskar en runda innan idag med, dom är ute i fält nu, och när han berättade att dom låg i ett tält på liggunderlag i dåligt väder och ingen eld i tältet så var jag inte ett dugg avundsjuk kan jag lova! :p Längtar dock som fan tills han kommer hem igen, nästa fredag, alltså v.45  blir det. Vi har redan börjat göra lite småplaner så det ska bli skoj. Var  nästan hundra år sen vi var ute (på krogen/festade) tillsammans känns det som, jag tror nästan det var på hbgfestivalen om jag minns rätt.. Så ska bli skoj nu eftersom båda har fått lön och nu behöver vi inte tänka på åldersgränserna på ställena eftersom fyllt 20 ;) haha. Nej men det brukar alltid va roligt att festa med oskar så (:

Usch ja, snart sova, vilket i sin tid betyder att det är några timmar närmare tills jag ska till tandläkaren. Ska vara där imorgon 9.15.. Är fett nervös kan jag lova. Speciellt för att de skulle borra/slipa och för att jag har en ny tandläkare som jag inte litar på för en sekund. Sen som kryddan på allt så har jag Aldrig borrat eller liknande hos tandläkaren. Så jag velar ifall jag ska göra det utan bedövning (hon=min tandhygenist sa att det bara skulle ta nån sekund så attd et inte var lönt med bedövning) Men å andra sidan så vill jag inte att dom ska börja borra och dom måste avbryta för att ge mig bedövning för att jag tycker det gör för ont, så ur den synpunkten kasnke det är bättre att ta bedövningen från början, även om det kommer göra asont och jag är livrädd för sprutor. Uscha, ja men så får det bli! Tur att jag tvingat med mig pappa, han kommer få följa med mig in och vara moraliskt stöd.. Jag kommer ihåg hur gnällig jag var när jag skulle vaccinera mig förra året, då vägrade jag säkert i en halvtimme innan pappa fick övertalat mig att ta den där jävla sprutan. Men jag tänker såhär, så länge jag slipper se sprutan så är det nog lungt. Så jag ska gå in, lägga mig ner, öppna käften, blunda och låta de göra sitt jobb. Tycker dock att det är lite löjligt hela altet eftersom jag inte har något hål eler fel på mina tänder, utan att de bara vill göra det i förebyggande syfte. Visst det kanske inte är fel, men om man är så lättskärrad som jag, så tycker man det är en jäävligt löjlig och onödig ide kan jag lova!  Åh, om jag har tur så kanske bedövningen hinner släppa och jag och papps kan ta något att äta innan vi drar hem igen. Vilken ide! Jag berättar imorgon om hur allt har gått  :p

får inte glömma mina träningssaker heller!

take care, sleep tight, puss

 öh, varför klippte jag lugg egentligen? :s håret var ju så jäävla fint!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är lugnt det växer ut igen :D

2008-10-22 @ 17:02:02
URL: http://annasofiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0