22okt -

22:45 Visst har jag pluggat, men klart som fan kan jag inte allt^^ Jag är nog en jävligt svårinlärd människa, ialf när det gäller dötradiga saker. får se hur det känns imorgon.. För om jag velar då så är det bättre att göra provet i december eftersom detta provet nu motsvarar typ 60% av ens slutbetyg. Jag menar , jag missar ju hellre det nu än att få ig.. Fan vad det lät slappt av mig, ni måste verkligen tro att jag är das skolkare som bara kommer med undanflykter hela tiden. Inte helt sant. Sen ska jag dessutom till läkaren imorrn, vist det är vid 9 men vet inte hur långt tid det kommer ta. Ska göra olika tester på mina lungor & min kondis tror jag att det var. Ska bli spännande att se vad dom kommer fram till, att se vad det är för fel på mig ;) haha!

Nej nu sova, eller mja, scrubs rättare sagt. Så trött som jag var imorse när jag gick upp vill jag fan aldrig vara igen.

take care & sleep tight, puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Detta provet motsvarar 75% av betyget och om man inte gör det man IG-varning! Du kan säkert mer vad du tror, lycka till :)

2008-10-23 @ 08:21:34
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0